اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه

پایگاه رسمی اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه

اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه

پایگاه رسمی اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه

افتخاری دیگر برای کیوکشین بانوان امیدیه

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۳ ق.ظ

افتخاری دیگر برای کیوکشین بانوان امیدیه


 ⭕️به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه ، تیم شین کیوکوشین بانوان استان خوزستان در اولین حضور رسمی خود با 60 ورزشکار و کاتارو حضور داشت که موفق شد با قهرمانی این مسابقات را پشت سر گذارد.


⭕️این دوره از مسابقات طی روزهای پنج شنبه و جمعه به میزبانی تهران جریان داشت که پس از استان خوزستان ،میزبان  به مقام دوم  واستان فارس به مقام سوم دست یافتند.


⭕️ در این دوره از مسابقات خانم ها #نگاررعیت_پیشه ، #زهرا_شریفی نماینده شین کیوکوشین از امیدیه و #سولماز_بایمانی تیم منتخب استان را بعنوان مربی همراهی می کردند.


⭕️شایان ذکر است در پایان مسابقات از زحمات سرکار خانم زهرا شریفی بعنوان داور قدر دانی شد و خانم ها رعیت پیشه و نمازی به عنوان مربیان برتر و همچنین خانم بایمانی داور زحمت کش.


گفتی است که خوزستان با سه تیم وارد مسابقات شد که١٥ فایتر کار از امیدیه در این مسابقات برای تیم خوزستان به میدان رفتند و ١٧ مدال را از آن خود کردند 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی