اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه

پایگاه رسمی اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه

اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه

پایگاه رسمی اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه

۳۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

امیدیه میزبان مسابقات گروهی والیبال قهرمانی بسیج های استان 


به گزارش روابط عمومی شهرستان امیدیه ، با پیگیری های سپاه ناحیه امیدیه مسابقات گروهی قهرمانی بسیج های استان به میزبانی شهرستان امیدیه برگزار خواهد شد،

♦فدعمی مسئول بسیج ورزشکاران سپاه افزود؛پس از میزبانی در رشته کشتی بسیج و کسب مقام قهرمانی در سال گذشته با پیگیری های بعمل آمده توانستیم میزبانی  مرحله گروهی مسابقات والیبال بسیج های استان را در امیدیه برگزار کنیم که این مسابقات در روز دوشنبه ٩٥/٠٥/٣٠ در سالن سی تایپ برگزار خواهد شد.


♦ایشان افزود با توجه به پتانسیل شهرستان در حوزه ورزش و همکاری و تعامل بسیار خوب اداره ورزش وجوانان و سپاه  در آینده نیز شاهد حضور در مسابقات مختلف و برگزاری مسابقات متعددی خواهیم بود.


♦فدعمی در پایان از فرماندهی سپاه ناحیه امیدیه جناب سرهنگ جهانگرد که تا کنون در اجرای برنامه های مختلف در حوزه ورزش نهایت همکاری را کرده است تشکر وقدردانی کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۱۲

تیم فوتبال نفت امیدیه حریفان خود را در لیگ دسته ٢ کشور شناخت 


به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه ، تیم فوتبال نفت  حریفان خود را شناخت .

تیم فوتبال نفت امیدیه که آمادگی خود را جهت حضور در لیگ دسته ٢ کشور اعلام نموده بود پس از پشت سر گذاشتن اردو اول(شهرکرد) و انتخاب بازیکنان  هم اکنون در حال برگزاری اردو دوم و بازی های تدارکاتی با تیم های خوب تهرانی میباشد تا بتواند با آمادگی کامل برای انجام مسابقات لیگ پا در میدان بگذارد .

با توجه به نزدیک شدن شروع مسابقات امروز مراسم قرعه کشی لیگ دسته ٢ کشور در هتل المپیک استادیوم آزادی تهران برگزار گردید که گروه بندی به شرح زیر میباشد :


گروه اول: فولاد یزد - شاهین بوشهر - اروند خرمشهر - داماش گیلان - فولاد نوین اهواز - گل ابریشم تهران - نیروی زمینی تهران - زاگرس یاسوج - شموشک نوشهر - قشقایی شیراز - مس نوین کرمان


گروه دوم: استقلال اهواز - شهرداری کاشان - نفت و گاز گچساران - هف سمنان - شهرداری بندرعباس - سردار بوکان - استقلال جنوب تهران - شهرداری ارومیه - کاسپین قزوین - پرسپولیس مشهد - شهدای بابلسر


گروه سوم: خیبر خرم آباد - شهرداری همدان - نفت امیدیه - شهرداری فومن - پاس همدان - گیتی پسند اصفهان - پتروکیان شوشتر - کیمیافرآیندتهران - بعثت کرمانشاه - خوشه طلایی ساوه - شهرداری بم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۱۹

تست کوهنوردی جهت اعزام به ارتفاعات زاگرس


به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه ، هیئت کوهنوردی اردوی سه روزه به ارتفاعات زاگرس دارد .

در همین راستا از علاقه مندان به این رشته دعوت به عمل می آید که با توجه به محدود بودن ظرفیت از کوهنوردان در روز های پنجشنبه و جمعه  همین هفته( ٢٦ ،٢٧ مرداد ماه ) ساعت ٥:٣٠صبح از مجموعه ولایت تمرین و تست گرفته میشود و با مشخص شدن نفرات اردوی سه روزه در استان چهارمحال بختیاری و ارتفاعات زاگرس برگذار میگردد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۲۲

تیم های فوتسال امیدیه در لیگ برتر استان حریفان خود را شناختند


به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه ،دو تیم امیدیه ای حرف های خود را شناختند .

هیئت فوتبال استان خوستان امروز میزبان سرپرستان تیم های لیگ برتری فوتسال بود تا مراسم قرعه کشی و گروه بندی تیم ها  را انجام دهد . در این راستا دو تیم پارسه و آیندگان  در  دو گروه الف  و ب  قرار گرفتند تا به مصاف حریفان خود بروند .

 

گروه الف

آیندگان امیدیه 

کارون ایذه 

طلوع اهواز 

ماهان شوشتر 

خلیج فارس  آبادان 

تاید واتر بندرامام .


گروه دوم .

پارسه امیدیه 

سپاهان ایذه 

آراد مسجد سلیمان 

کیهان شوشتر 

وحدت خرمشهر .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۲۷

قهرمان مسابقات فوتسال جام ادارات مشخص شد 


به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه ، تیم نفت قهرمان مسابقات شد .

از سری مسابقات فوتسال جام ادارات (مرحوم جمعه اولی  و  دارم ) که با چهار گروه آغاز شد در پایان دو تیم شرکت نفت و گاز منطقه یک به فینال این مسابقات راه پیدا کردند که این تیم شرکت نفت بود که با نتیجه مقتدرانه ٩-٠ از سد حریف گذشت و جام قهرمانی را بالای سر برد .

با تشکر از امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ، اداره ورزش و جوانان ، هیئت فوتبال و کادر اجرایی مسابقات  که در این مدت زحماتی زیادی برای برگزاری این مسابقات کشیدند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۵۸

کسب مقام سوم کشتی گیر امیدیه در مسابقات آموزشگاهای کشور 


به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه ،در جریان مسابقات کشتی فرنگی آموزشگاهای کشور که در ایلام در حال برگزاری میباشد طارق غبیشاوی از امیدیه با پنج برد و یک باخت به مقام سوم دست پیدا کرد .

لازم به ذکر است که طارق غبیشاوی قهرمانی مسابقات روز جهانی کودک در سال ٢٠١٦ را در کارنامه خود دارد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۲۸

کسب مقام نایب قهرمانی  وزنه بردار امیدیه در مسابقات قهرمانی کشور 


به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه،مجتبی موسویان وزنه بردار دسته ٩٤کیلوگرم امیدیه ای توانست در جریان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور با مهار وزنه ١١٨ کیلو گرم در حرکت یکضرب و١٤٢ کیلوگرم در حرکت دو ضرب مدال نقره مسابقات را از آن خود کند ،

گفتنی است تیم وزنه برداری شهرستان امیدیه در سال های گذشته توانسته قهرمانان نام آوری را به جامعه وزنه برداری کشور معرفی کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۱۸

افتخاری دیگر برای والیبال نفت امیدیه

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه ،

پس از قهرمانی تیم نوجوانان نفت امیدیه در بخش بانوان ، بار دیگر این تیم افتخار افرین شد.  

💢در مسابقات والیبال دختران زیر 18 سال ملی نفت ایران که در شیراز برگزار گردید ورزشکاران نفتی امیدیه خوش درخشیدند و مقام نایب قهرمانی این مسابقات را کسب کردند.


💢تیم والیبال دختران نفت اهواز مقام اول را به خود اختصاص داد.


💢تیم نفت گچساران نیز مقام سوم را کسب نمودند 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۶ ، ۱۹:۴۵

کوهنوردی همگانی خانواده


 به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه کوهنوردی همگانی  خانوادگی طبق روال هر هفته با ٨٠نفر امروز برگزار گردید .

لازم به ذکر است که این کوهنوری ١٥سال در حال انجام میباشد و هر هفته راس ساعت ٦ صبح از محل مجموعه ورزشی ولایت آغاز میگردد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۳۳

انتخاب مهندس بهادری بعنوان کمیته اجرایی مسابقات بسکتبال فرزندان نفتی کشور 


به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان،طَی حکمی آقای بهادری از سوی رضا قورچیان مدیر تربیت بدنی و امور ورزش شرکت ملی نفت ایران به عنوان کمیته إجرایی فرزندان نفتی سراسر کشور انتخاب گردید.

لازم بذکر است بهادری پیش از این از سوی مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی نفت به عنوان  سرپرست تیم بسکتبال نفت امیدیه که به عنوان نماینده شهرستان در لیگ دسته اول حضور دارد معرفی گردیده بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۲۴