اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه

پایگاه رسمی اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه

اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه

پایگاه رسمی اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه

۱۷ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

برگزاری مراسم افتتاحیه سومین المپیاد دانش آموزی مدارس  

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانان،سومین المپیاد دانش آموزی مدارس امیدیه باحضور بیش از 4000 هزار دانش اموزواجرای برنامه های  متنوع و ورزشی درمحل اداره ورزش وجوانان برگزار گردید،دراین مراسم که با همکاری اداره آموزش وپرورش ،اداره ورزش وجوانان ،شهرداری و شورای اسلامی شهرستان،بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه امیدیه ودیگر ادارات برگزار شدابتدا با نواختن سرود مقدس جمهوری اسلامی توسط گروه موزیک وبرافراشتن پرچم آغاز و پس از آن  آقای چمن نژادیان ضمن عرض خیر مقدم به دانش آموزان  ومسئولین هدف از برگزار المپیاد دانش آموزی مدارس را ایجاد نشاط و تعالی در بین دانش آموزان عنوان کرد ،بخش بعدی برنامه رژه دانش آموزان و همچنین مسئولین بود که از جایگاه عبور کردند ،در حین برنامه برنامه های متنوع دیگری از جمله اجرای حرکات نمایشی کشتی گیران وژیمناست کاران ،اجرای سرود ،طناب کشی ،طناب زنی ،برگزاری بازی های بومی محلی ،دوچرخه سواری ،حمل مشعل بازی ها ،اجرای ورزش گروهی ،.. بود.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۵ ، ۱۵:۰۳

برگزاری کارگاه آموزشی تئوری وعملی فریزبی در شهرستان امیدیه

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانان شهرستان امیدیه آقای ملک زاده سرپرست انجمن فریزبی شهرستان گفتند ،برای اولین بار در شهرستان جهت آشنایی علاقمندان به این رشته با همکاری اداره ورزش وجوانان مقرر شد کارگاهی با هدف آموزش مقدماتی فریزبی در محل اداره ورزش وجوانان برگزار گردد ، ایشان همچنین از عموم علاقمندان خانم وآقا جهت شرکت در این کلاس اموزشی دعوت بعمل آوردند.

مکان  :زمین چمن اداره ورزش وجوانان شهرستان امیدیه

زمان   :چهارشنبه 95/10/01

ساعت : 14:00

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۵ ، ۱۸:۳۶

پایان مسابقات والیبال جام ادارات با قهرمانی تیم نفت امیدیه

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانان  ،در شب پایانی و فینال مسابقات والیبال جام ادارات که به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و توسط هیئت والیبال وبا همکاری اداره ورزش وجوانان  شهرستان امیدیه برگزار گردید  تیم نفت امیدیه توانست در یک بازی پایاپای ودر گیم آخر موفق به شکست تیم انتقال نیرو شود و عنوان قهرمانی مسابقات را کسب نماید ،گفتنی است تیم سپاه ناحیه امیدیه نیز به عنوان تیم اخلاق مسابقات انتخاب ودر پایان نیز به تیم های برتر و اخلاق کاپ و جوایزی اهدا شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۵ ، ۰۰:۱۹

مچ انداز امیدیه ای و کسب عنوان سوم کشور

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانان ،در جریان مسابقات مچ اندازی قهرمانی بزرگسالان جایزه بزرگ کشورکه به میزبانی تهران -نسیم شهر برگزار گردید ضیا شجاعی مچ انداز نام آشنای امیدیه که سابقه قهرمانی کشور را نیز در کارنامه دارد موفق به کسب 2 مدال برنز در ماده دست راست و چپ شد . گفتنی است شجاعی به دلیل نرسیدن به وزن قانونی در یک وزن بالاتر در مسابقات شرکت نمود.

نتایج تیم منتخب استان خوزستان اعزامی به مسابقات مچ اندازی جایزه بزرگ کشور :


ضیاالدین شجاعی از امیدیه وزن ۱۱۰ کیلوگرم 

مقام سوم راست دست و مقام سوم چپ دست


علی نورانی(سرپرست تیم) وزن ۷۵ کیلوگرم 

مقام چهارم چپ دست

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۵ ، ۱۶:۲۴

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری ، علیرضا  دهقان وزنه بردار امیدیه ای  تیم ملی حفاری اهوازدر جریان مسابقات جام باشگاه های آسیا در قطر توانست  وزنه های 155، 163 و 168 کیلوگرم را بالای سر برد و نقره حرکت دوضرب را از آن خود کرد. در حرکت دوضرب 190 کیلو را مهار کرد ولی دو بار پیاپی نتوانست وزنه 200 کیلویی رامهار کند تا با مجموع 358 کیلوگرم به در جایگاه چهارمی حرکت دوضرب قرار گیرد و مدال برنز مجموع را دشت کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۵ ، ۱۳:۲۴

 موسی قیم موفق به کسب مقام سوم مسابقات قهرمانی سنگنوردی کشور شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانان شهرستان امیدیه موسی قیم سنگنورد جوان وبا آتیه امیدیه ای توانست در جریان مسابقات قهرمانی کشور در همدان ودر ماده سرعت مدال برنزرا کسب کنید ،گفتی است شهرستان امیدیه دارای ورزشکاران مستعدی در رشته صخره نوردی از جمله رضا چاشی و عارف شریفی می باشد که هر کدام دارای سابقه قهرمانی در کشور و شرکت در مسابقات برون مرزی را در کارنامه ورزشی خود دارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۵ ، ۲۲:۰۲

قهرمانی تیم شهید دقایقی در پایان مسابقات فوتسال مدافعین حرم کوی طالقانی

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانان شهرستان امیدیه در شب پایانی مسابقات فوتسال جام مدافعین حرم کوی طالقانی ، تیم شهید دقایقی در مقابل تیم شهید رئیسی توانست پس از تساوی 2 بر 2 در وقت قانونی به لطف ضربات پنالتی قهرمان مسابقات شود .در پایان این مسابقات که با همکاری اداره ورزش وجوانان ،هیئت ورزش های  همگانی و شورای اسلامی شهر در چمن مصنوعی کوی طالقانی برگزار گردیده بود به تیم قهرمان ونایب قهرمان جوایزی جهت یادبوداهدا شد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۵ ، ۰۰:۲۰

بازدید سرپرست هیئت ورزشهای همگانی اداره کل ورزش و جوانان شهرستان بهمراه معاون شهردار و دوتن از اعضای شورای شهر امیدیه از پارک شهروند کوی مطهری..


 به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانان،محمدحسن تمیمی بهمراه محمد فتاحیانفر ، خسرو ناصریان و مهران افضلی جهت برنامه ریزی در برگزاری ورزش صبحگاهی هفتگی از پارک شهروند بازدید کرده و موارد و کاستی های این پارک را بررسی و برای اصلاح و بهسازی آن گزارشی را به شهردار و ریاست اداره ورزش و جوانان ارائه نمودند . شایان ذکراست با پیگیری های ریاست اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزشهای همگانی و همچنین شورای شهر و شهرداری بناست در هفته های آینده ورزش صبحگاهی در سطح شهرستان امیدیه برپا گردد..

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۵ ، ۲۲:۱۷

مسابقات فوتسال شهدای دانش آموز شهرستان امیدیه 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانان شهرستان امیدیه مسابقات فوتسال شهدای دانش آموز شهرستان که با همکاری اداره ورزش وجوانان، بسیج دانش آموزی ،اداره آموزش وپرورش و همچنین فرهنگی شرکت بهره برداری نفت و گاز در حال برگزاری است با حضور 9 تیم از مدارس مختلف شهرستان در دو گروه الف که مزین بنام شهید مدافع حرم میلاد بدری و گروه ب بنام شهید رحیم پور می باشددرحال پیگیری است،این مسابقات از ابتدای آذر ماه آغاز و حسن ختام آن در دی ماه می باشد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۵ ، ۱۵:۰۳

اردوی بسترسازی دو روزه جهت بالا بردن سطح فنی تمامی کشتی گیران رده های سنی پایه فرنگی استان گلستان روزهای 18 و 19 آذر ماه، در خانه کشتی چاله باغ شهرستان گرگان برگزار شد.

در این اردو آموزش کشتی فرنگی بصورت اصولی وکلاسیک توسط عبدالکریم کاکاحاجی انجام شد و حبیب اله اخلاقی سرپرست انستیتو کشتی بعنوان مهمان و عادل مظفری مربی تیم ملی نونهالان نیز در این اردو حضور دارند

شایان ذکر است مظفری مربی تیم کشتی کانون شهید باهنر شهرستان امیدیه میباشدکه از مربیان سازنده تیم ملی نونهالان کشور نیز می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۹۵ ، ۱۸:۴۴