اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه

پایگاه رسمی اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه

اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه

پایگاه رسمی اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه

جمال عبادی:نمیدونم با کدام قانون حسین خانی جای من فینالیست شد 



به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان به نقل ازکشتی پارس،جمال عبادی: نمی‌دانم با کدام قانون حسین‌خانی جای من فینالیست شد❗    


🔹 جمال عبادی در خصوص عملکردش در انتخابی اخیر تیم‌ملی، اظهارکرد:‌ ✔

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان به نقل ازکشتی پارس،جمال عبادی: نمی‌دانم با کدام قانون حسین‌خانی جای من فینالیست شد❗    


🔹 جمال عبادی در خصوص عملکردش در انتخابی اخیر تیم‌ملی، اظهارکرد:‌ ✔


⚠در این پیکارها به فینال وزن 70 کیلوگرم راه پیدا کردم، چرا که من و آقای داداش‌پور به امتیاز 10 رسیدیم و حسین‌خانی به امتیاز 9 رسید که بر این اساس من و داداش‌پور باید در بازی فینال روبه‌روی هم کشتی‌ می‌گرفتیم ولی #قانون_جدیدی را آوردند که من برای اولین سال بود آن را می‌دیدم؛✔


⚠مسوولان گفتند که حسین‌خانی و داداش‌پور باید در فینال کشتی بگیرند، چرا که عبادی از حسین‌خانی امتیاز نگرفته است ✔


⚠وی افزود: فینالیست‌شدن واقعا حق من بود، چرا که سال گذشته نیز چنین موضوعی پیش آمد و کشتی‌گیرانی که امتیاز بیشتری داشتند، فینالیست شدند.✔


⚠آقای حسین‌خانی که #امتیازش از من #کمتر_بود و فکر می‌کرد که #فینالیست نیست، حتی #لباسش را #پوشیده بود تا برود که به او گفتند باید بمانی و در فینال کشتی‌ بگیری. من اعتراض هم داشتم که تاثیری نداشت.✔

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی