اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه

پایگاه رسمی اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه

اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه

پایگاه رسمی اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه

باشگاه ورزشی پارسه در سال 1388 به همت و تلاش بخش خصوصی توسط آقای سیدعلی رضایی فعالیت خود را آغاز نمود. این باشگاه ابتدا با فعال نمودن بخش آقایان و بانوان در رشته های پرورش اندام و بدنسازی و آمادگی جسمانی به ارائه خدمات به همشهریان پرداخت و درادامه علاوه بر رشته های قبلی شاهد فعالیت و رونق گرفتن رشته های ورزشی تناسب اندام وفیتنس، آمادگی جسمانی ، ایروبیک، مچ اندازی و ایروبیک و ورزش های رزمی در قسمت بانوان بدنسازی وپرورش اندام و مچ اندازی در بخش آقایان شد.

باشگاه ورزشی پارسه با عقد قرارداد و همکاری با اداره آموزش و پرورش شهرستان امیدیه کلیه خدمات ورزشی خود را با 50 درصد تخفیف ارائه میدهد.

مجتمع ورزشی امام علی بامالکیت اداره آموزش و پرورش شهرستان امیدیه می باشد که آقای رضایی موسس باشگاه ورزشی پارسه نسبت به ارتقا کیفیت خدمات آن اقدام نمودند.این باشگاه در طی چندین سال فعالیت خود قهرمانان بسیاری در سطح شهرستان معرفی داشته اند وفضایی سالم و پرنشاط و بهداشتی و به دور از تخلف داشته اند.

سید علی رضایی موسس باشگاه ورزشی در معرفی باشگاهای نمونه استان بعنوان باشگاه نمونه ورزشی در سال 94 معرفی شدند که طی مراسمی با حضور مسئولین و باشگاه داران در همایش سالیانه اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان از ایشان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

از نکات و امتیازات ویژه باشگاه ورزشی پارسه میتوان به داشتن مجوز قانونی ، وسایل ،دستگاها و تجهیزات استاندارد و باکیفیت ،رختکن مناسب ، سرویس بهداشتی ، قیمت مناسب و ... اشاره کرد.

 

آدرس باشگاه

امیدیه _ خیابان ارشاد _ مجتمع ورزشی امام علی(اداره آموزش و پرورش شهرستان امیدیه ) باشگاه ورزشی پارسه


برای مشاهده تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه شود. 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی