اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه

پایگاه رسمی اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه

اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه

پایگاه رسمی اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه

دعوت به راهپیمایی

چهارشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۱۱ ب.ظ

مدیریت اداره ورزش وجوانان شهرستان امیدیه بمناسبت فرا رسیدن یوم ا... 22 بهمن؛سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،ضمن دعوت از ورزشکاران جهت حضور دراین مراسم حماسی بیانیه ای را صادر کرد.متن این بیانیه بدین شرح می باشد:

بسم ا...الرحمن الرحیم

پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 از بزرگترین افتخارات ملت مسلمان ایران است که با وحدت کلمه و تعامل و یکپارچگی و ظلم ستیزی سرمشق و الگو و زمینه ساز هوشیاری و بیداری ملت های مظلوم و تحت استکبار جهانی را فراهم نمود.در جامعه کنونی ما ، رسالت بزرگ انقلاب و نظام اسلامی تاکید بر معنویت و ارزشهای انقلاب اسلامی ، پیروی از اندیشه های امام راحل (ره) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است.دهه مبارک فجر حاصل استقامت و پایداری مردانی است که بر حاکمیت اسلام ناب محمدی پای فشردند.ملت خداجوی ایران اسلامی همراه با جامعه بزرگ و موفق ورزش و جوانان شهرستان امیدیه در راهپیمائی یوم ا... 22 بهمن نه تنها حافظ ارزش ها و منافع و سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ضامن تداوم آن خواهند بود بلکه عزم ملت های تحت سلطه را نیز در رهائی از ظلم و ستم دست نشانده های استکبار جهانی بیش ازپیش جزم خواهند نمود. 

قهرمانان ،ورزشکاران، پیشکسوتان، داوران و مربیان و جوانان مؤمن و انقلابی اعم از تشکل ها و اعضای سازمان های مردم نهاد همگام با دیگر آحاد مردم در شرایطی که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با تهدیدات و تحریم های اقتصادی ایران اسلامی را در مرحله سرنوشت سازی قرارداده اند؛ با حضور پرشور و حماسی در راهییمایی یوم ا... 22 بهمن ماه سال 1395 با آرمانهای والای معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی،شهدای مدافع حرم  و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) تجدید میثاق خواهند داشت.


           ✔روابط عمومی اداره ورزش وجوانان شهرستان امیدیه✔

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی