اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه

پایگاه رسمی اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه

اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه

پایگاه رسمی اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه

مدرسه ژیمناستیک جهش

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۲ ق.ظ

ثبت نام ترم جدید مدرسه ژیمناستیک جهش

زیر نظر هیئت ژیمناستیک شهرستان امیدیه و اداره آموزش و پرورش و مربیان مجرب

جهت دختران و پسران 3 تا 10 ساله

آدرس : امیدیه ،جنب اداره آموزش و پرورش سابق 

سالن دبستان شهید رحیمی

شماره تماس :  09304233308

                   09168456705

مدیریت حسن کرمی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۸

نظرات  (۱)

سلام. من ۱۸ ساله هستم و قبلا کار کردم ولی رها کردم و به شدت علاقه دارم بدنم هنوز نرمه. میخواستم بدونم میشه مربی خانوم بطور خصوصی بگیرم؟ شما سراغ دارید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی